Fredag, elle ja kl har blivit lördag, snart är de dax!



Ja nu ska jag krypa ner med dessa go bitar och varva ner lite.
Dagen har varit full späckad.
I morse sen jag fixa djuren satte jag fart på kasan, sen blev de ett evigt petande i den stundvis.
Har fixat provisorisk bom i transporten nu så tjejerna förhoppningsvis åker säkert i morgon.
Haft massor och göra i dag,
ringt massa samtal som jag måsta, växlar hit och dit, köer,
bollas från person till person, får ett namn men får ett nytt av den personen osv!
Avbeställt massa sånt där som dimper ner med posten.
Filmer, strumpor mm.
Skrivit räkningar mm, sånt kul som man bara gör en gång i månaden.
Ja i morgon är de då delsbo som står på tur.
Håll tummarna att de går bra!
Å som tur var kom jag på vid 18 snåret att pappa fyllde 60 år idag, tänk om jag glömt gratta :-/
men hur kan jag bara glömma en sån sak egentligen??
Hjärnsläpp kallas de nog.
Skyller på all stress som varit och att kalaset är först i morgon så cellerna kan inte ha samarbetat riktigt idag.
Nä om jag ska göra klart för natten nu,
så jag kommer upp i tid i morgon och kan göra ordning Dillba och Jenka.
Blir riktigt kul att få dom rena!
Funderar på att dammsuga dom =)
och blöta en trasa och gni bort värsta dammet.
Å vilken tur att jag slipper vara den som blir kvar hemma i morgon, Flinga och Örly utan mammor, och Fjant utan fruar!! Vilken spänning =)
återkommer med förhoppningsvis bra resultat nästa blogg inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ja var ett väldigt skrim i hagen efter dom när jag var dit å vände, var nog nån som saknades... =)

2009-10-25 @ 02:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0