Jag har fått en förklaring som var lustig.

Ja nu har jag iaf fått något papper att titta på,
Linda kopiera så nu har jag läst åtminstone lite av de jag ville.
Nord säger att min katalog hamnat på fel adress!
Hur är sånt möjligt??
Jag har ju bott här över 4 år och all post har kommit rätt tidigare.
Dessutom skrev jag ju rätt adress på anmälan.
Tydligen gick dom inte efter de utan de var någon annan som "letade" tag på uppgifterna från något annat håll.
Men varför ska man då skriva adress i anmälan??
Å om jag söker på mitt namn på hitta.se eller eniro så får jag upp olika förslag, ja men om andra oxå får upp lika så måste dom väl kolla vilket som stämmer och inte skicka till bara en av adresserna tycker jag!
Hur som hells ska jag få min katalog när jag kommer till delsbo.
Men inte lär jag väl ha någon nytta av den då, men men.
Det är ju inget som bryr mig i efterhand på de viset, de är väl före tävling man vill ha koll på konkuransen och inte efter??
Ja ja, nu biter jag ihop och laddar om, Jenka är utredd i man och svans!
Hon har fått fötterna fixad och är tränad.
Hon sköter sig som en gudinna :) å verkar gilla att visa upp sig hemma!
Dock är hon skitig som en gris, sol blekt och matt i färgen.
Hon ser ut som en svart, röd, brun och grå skimmel skäck ungefär =)
Nu strax står Dillba på tur, hon duscha ju i augusti i alla fall och de syns inte lika väl på en fux när den är skitig!
Hennes problem är väl snarare fötterna, se hur pass de går att fixa till dom då.

Kommentarer
Postat av: Linda Edvardsson

Tja.

Jag har en undran efter o ha läst dina inlägg, har du ringt upp Jeannete eller Petra o pratat med dom direkt?? Du skriver att du har haft kontakt med dom men menar du på Forumet så gills ju inte det...Den har inget med Nord o göra...Jag frågde jeanette när hon ringde iom att jag visste du undrade men vad jag fattade hade du inte pratat med henne iaf.

Kram

2009-10-23 @ 09:03:18
Postat av: Svar till Linda

Nej jag har bara skrivit på forumet, där svara Petra att de var tur jag hade en kusin att sam titta med. Men de är ju fler som ingen katalog fått och de är ju inte säkert dom har någon kusin eller granne att titta med. De är väl nord som är arrangör, dom har ju kunna skicka ny katalog till oss som påpekat att vi ingen fått. Om dom hade skicka till oss i onsdags hade vi ju hunni få den innan lördag. Å om dom fått tillbaka min och andras katalog med fel adress på har dom ju kunna ringt och meddela oss de tycker jag! Men tur du ringt och prata och fått förklaring :) hoppas de andra katalog lösa oxå fått information på ett elle annat vis, dom som inte använder forumet kanske till å med tror de är inställt om inte katalogen nått fram till dom! Kram

2009-10-23 @ 10:32:57
Postat av: Linda Edvardsson

Ja vi får hoppas dom ringer Petra el. Jeantte för jag har full förståelse för att dom inte hinner med allt, det är mkt som ska göras så lämpligast e ju om ex du ringer direkt man vet att andra har fått.Men nu vet du till nästa ggn isf. Hörs imorron..Kram

2009-10-23 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0