Tillbaka i vardagen igen..

Efter att ha slöa mesta dels hela dagen igår blev de till slut något gjort..
Fixa lock till badkaret som jag så länge tänkt gjort.
Skar ut hål i locket och sänkte ner tunnorna där i.
Så nu kan jag isolera karet när kallvädret kommer!!



Idag är de en sån där fantastisk tråkig delad tur igen :-(
Var hem och fixa hästarna på rasten och mucka.
Apotin är ingen regn hund, fast han älskar vatten annars.
Så de vart just ingen promenad alls med honom.
Sissi och Tepee har fått en ny bal idag åxå.
Väldigt olika hur länge dom räcker, allt från 7 till 14 dagar, men oftast 10-12.
Rätt skönt att slippa fodra dom flera gånger per dag, dom som äter mycke..


Kommentarer
Postat av: Matte

Dagen jag aldrig glömmer... Dagen som alltid kommer finnas på näthinnan... Dagen med ett tungt farväl... 15.28 ser jag dig för sista gången... Du viste så väl... Du sa adjö... Du var inte rädd... Det var dax nu... Du skulle slippa ha ont längre... Du skulle ut på de evigt gröna ängarna och få beta i all evighet... 16.23 fanns du inte längre... älskade älskade vän... Tack för allt...

2009-11-13 @ 13:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0