Vad bedrövligt shetland NORD!!

Ja rätt så jävla irriterad på shetland nord måste jag ju säga att jag är nu!!
Det är torsdag idag, på lördag är de utställning och fortfarande har ingen katalog kommit!! Bedrövligt..
Jag är ju helt grön på de här med utställning av häst, jag vet inte vart fan jag ska ens på lördag!
Jag hade behövt den där katalogen för att få en inblick i hur allt går till, för att veta var jag ska. Detta vart en total besvikelse för min del.
Vist, de kan fortfarande komma med posten i morgon.
Men då dom påstår att de skickades förra torsdagen så bör de ha kommit fram nu!
Vissa har fått och vissa inte.
Skickar dom post med cykelbud eller vad är de frågan om?!
Jag hade ju sett fram emot de här!! Nu funderar jag verkligen på att skita i allt och kräva pengarna tillbaka!!
De måste man ju få när de blir så här??
Nä de här blev verkligen en flopp, varför anordnar man när man uppenbarligen inte har något bra system för att få de att fungera?
De är ju vi utställare som gör att dessa dagar går att ordna, utan oss blire inge!
Kanske dom ska vara rädda om oss och se till att vi får information som vi behöver.
De är ju inte bara jag som ingen katalog fått,
flera stycken som påpekat denna vecka att de ej fått nå,
varför i hela världen skickar inte arrangören ny katalog när dom är informerad om problemet??
Dom måste ju fatta att nå gått fel när flera av oss ingen post får!!
Så om jag nu inga papper får i morgon, vart ska jag då på lördag?
Konsum parkeringen i delsbo?
Finns de nå konsum där?
Är de bara haffa en man som man tror är domare?
Ska man stanna på vägen och vänta in en transport och följa den och hoppas den ska på utställning? Eller vad fan ska man göra?
De är väl inte meningen att man ska behöva fixa sånt här själv?
Jag vet ju att de finns en ridskola utanför delsbo någonstans, men jag vet ju inte var!
Är de dit jag ska bör de vara skyltat, men jag tycker ändå allt ska informeras från arrangören i tid!! Bedrövligt, bedrövligt, besvikelsen är total just nu :(
så de var nog inget med utställning och häst för min del inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0