Direkt från hästhagen...

Nu sitter jag på en pall och njuter i de vackra vädret mitt i en ganska lugn flock! Bianca har gått i flock över en timme nu, allt flyter på så pass bra de kan faktiskt. Jenka står i egen hage just nu så de snälla får bekanta sig lite. Dillba har tydliga signaler som Bianca förstår. Dock hälsar dom på varandra utan att skrika, men när Dillba visar vad hon vill sticker Bianca snabbt. Dock är de dåligt före i hagen nu då de är skare! De ska få gå tillsammans ett tag till nu, sen ska jag ta in Jenka och leda henne runt så får vi se vilket humör hon är på. Men sen när jag ska iväg och jobba delar jag på dom av säkerhetsskäl igen. Tur jag e ledig i morgon. De blir lite hattigt nu när jag jobbar, men säkerheten kommer först! Bianca har ju iaf alla hästar runt sig fast hon går själv. På ena sidan finns ju stor flocken och på 2 sidor finns lill flocken och på den fjärde är ju vi =) så de går nog ingen nöd på henne. Hon verkar finna sig i att vara ensam inne på nätterna, nu börjar de röra sig så jag fortsätter skriva sen nå tag. Passa på att njut i fin vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0