Jag bara älskar den här bilden!!!

Finns de nå mysigare än att ligga och gosa med 64 kg knähund?! Nä, skulle inte tro de!! Veckan som gick hade jag semester, de blev ju inte den semester jag räknat med. Inget av de som skulle ha gjorts blev gjort. Iställe gick tiden åt att handskas med min sorg och min ensamhet. Tanken var ju att sätta hagar och göra klart för betessläpp, men jag får fixa de senare. Igår kom tillståndet på stallbygge, liksom känns inte så aktuellt just nu å som tur var hade jag 2 år på mig att börja. Så de lägger jag på framtiden så länge... Lusten kommer nog tillbaka för eller senare. Under den gångna veckan har jag bearbetat Apotins bortgång mer och mer, jag sörjer och saknar honom så de går inte beskriva! Han kommer alltid att bevaras i mitt hjärta. Så småning om kommer de komma in en ny fantastisk bulle i mitt liv, för en gång bulle alltid bulle!! De kan nog alla bulle folk hålla med om =) Den dagen kommer Apotins efterträdare att få all den uppmärksamhet och kärlek den förtjänar, den kommer att älskas för den individ och de egenskaper den bär på. Jag har ju aldrig förr haft samma ras 2 gånger, men jag har ju bara valt ras en gång själv oxå, å så rätt jag hitta direkt! Chacko var ju mammas val, han kom till oss 88 och vi fick 14 underbara år med honom. Men briard viste jag att de aldrig mer skulle bli, päls är inte min grejj och rakapparaterna blev många genom åren :) Enda sen jag såg den målade Bullmastiff:en i en ras bok så har jag vetat att just den rasen kommer att bli min följeslagare i hundvärlden framöver =) Nu ska jag svira om och åka ner på byn, fixa lite för en framtida investering!!! Ha en bra dag alla...

Kommentarer
Postat av: mamma

blir nog en jätte bra investering... =) kram

2010-04-27 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0