Välkommen Bianca inlägg 2

Kortet taget i boxen, lite mörkt och ett päls strå mitt i bild men så kan de bli. Vet ni?? Hösilage är skit gott!! Men kanske lite långa strån... Hon fick prov smaka en toffs nu ikväll så blire en till toffs till frukost. Hon verkar finna sig till ro direkt, törstig var hon när hon kom hem, sen har hon ätit bra, rulla, pinka in hela boxen och rulla lite igen. Hon var svettig efter resan, undra på de som hon måste ha stymla i vagnen. Fjant blev hingst igen och tänkte gå genom tråden när de hälsa. PANG! Vilken smäll!! Trodde inte jag hade så pass till ström i tråden :) men tydligen. PANG! En gång till gick han på tråden... De var just där järn tråden sitter som han lyckades gå :) Ska bli spännande i morgon när dom ska gå i hagarna breve varandra, kan ju inte säga att stolpen på Bianca.s hage sitter bra, men mellan dessa hagar sitter dom då. Ja vi får se hur de går i morgon. Jag som tycker jag har låg inredning i stalle, men Bianca ser inte över nå vidare. Hon får stå i Nickans box så hon åtminstone har 2 fönster att se ut igenom. Att jag inte kopplat horse cam:en än då!! Den ligger så fint inne ännu, den hade ju behövts idag! Nu får jag skärpa till mig och sätta upp ett fäste i transporten och ett i stalle så jag kan använda mig av den. Köpte den ju inte för att den ska ligga i lådan ju... Ja fortsättning följer säkert i morgon hur allt ter sig :) Natti Natti

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gillar min blogg kanske du vill följa mig via bloglovin? eller att vi följer varandra? :)



Jag designar också bloggar till dig, för mer info.. gå in på min blogg och kolla under fliken design så kan du se mer info där :D



Kram :)

2010-04-02 @ 00:48:15
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: Anna

Va kul att du fyndade så pass mycket och hoppas att Bianca finner sig till rätta i flocken =) Otroligt söt tös =)

2010-04-02 @ 06:47:45
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Marie

Så gullig!

2010-04-02 @ 11:38:35
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0