Välkommen hem lilla Bianca!

Mitt lilla fynd har nu kommit hem :) Kortet är taget direkt efter urlastning, spännande med nya kompisar! Resan gick väl så pass bra den kunde, en släde, sadel, träns, sele och några Täcken blev de med, å så lilla Bianca då. BIANCA har delvis samma stam som Fjant. De var detta som gjorde att jag bestämde mig egentligen helt osett! Men vist vill man se innan man betalar, hur som hellst verkar de vara en pigg, glad och framåt tjej! Liten och smidig är hon för hon lyckades vända sig i transporten på vägen hem! Hon är runt 78 cm hög, eller säger man låg på denna höjd? :) De finns några bra hästar i hennes stam iaf och min tanke är att visa henne på premieringen i bollnäs i höst. Hon har grov benstomme i förhållande till kroppen fast hon är liten :) Nu är hon på box till i morgon. Då ska hon få gå i egen hage och vänja in sig på vårat foder. Tack Marie för att jag fick förtroende att köpa din lilla skatt :) jag ska ta hand om henne på bästa sätt...

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Meeeen vilken tjöning!!! KOmmer och hälsar på henne i morron..=)

2010-04-01 @ 21:49:02
Postat av: Linda Edvardsson

Haha, va pytte! =o) Ja Grattis då, inge fel på hullet där inte ;o)Kul o se i sommarpäls.

/Linda

2010-04-01 @ 22:04:41
Postat av: Marie AL

Oj, vart hon alldeles svettig efter transporten lilla prumpan - Glad påsk på er å pussa på henne från gammelmatte :-)

2010-04-02 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0