Skrållan hemma!!!



Efter 30 dygn på rymmen är äntligen Skrållan hemma!!!
Några gram lättare, lite kåda på hals och öra samt en fästing men annars är hon sig lik :-)

Jag var på jobbet och strax före 21 får jag sms, "trot eller ej men nu är Skrållan hemma" stod de...
Å en stor sten släppte :-)

Efter lite ost och bacon så pratar hon på som vanligt, spännande att se om hon ska sova säng som hon gjort 12 år tidigare ;-)


Nu har jag nattat ute djuren, packat foder och förberätt till morgon dagen.


Ett litet "farväl" har de oxå blivit idag, Äntligen :-)
Nu ikväll har jag nämligen fått packa ur jobbar bilen för i morgon är de adjö med den och en ny GOLF är på ingående!
Själv har jag ju föredragit SKODA YETI men vi har ju möjligt att låna dom på kvällen så de blir kul.

Nu är de en katt som vill i säng så de är bäst jag nattar henne :-)
Kort men glädjand inlägg för mig...


Ps, Olga saknas än så ha ett öga öppet...

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att hon kommit hem :)

2010-08-31 @ 09:25:55
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

åå va skönt! aldrig kul när husdjur försvinner, speciellt inte om man aldrig får reda på vad som har hänt med dom.



sv. ja säger samma som du, hundar kan känna av sånt! men många man pratar med menar på att så är de inte alls osv.. samma sak gällande att hundar inte kan skämmas, hur många som helst som säger att dom inte kan de dom lever bara i nuet..

nää ja har min åsikt och jag ser ju hur min hund reagerar! och så sur som han var nu, så sur har ja aldrig sett han innan, huvudsaken är ju att vi blev vänner igen :)

2010-08-31 @ 14:34:02
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com
Postat av: Anna

Va härligt att Skrållan har kommit hem och är oskadd! =)

2010-09-01 @ 22:14:11
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Anna

Sv, Ja absolute kul att få bara så där ändå =)

2010-09-02 @ 21:33:32
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0