Lördag i älmeskullen...


Matilda är fortfarande kvar...



Atlas och Matilda morgonmyser som degjort varje morgon hela veckan..

I morse åkte jag och Atlas och Matilda ner på byn,
dax för ett nytt halsband åt Atlas igen....
Han fick följa med in på affären och pröva ut ett skit snyggt som han kommer kunna ha LÄNGE nu.
Tyvärr tog inte affären kort så de blev en promenad ut till minuten,
kanon bra för Atlas så klart....
Tillbaka till affären och betala och klart killen skulle ha nå gott oxå ;-)


Detta ben fick han!!! GOTT!!!


När jag äntligen hittat en liten ryttare så ger hon sig ut på gårdens största...


Matilda tar sig en rid tur på Tepee, folk undrar väl om jag är tokig som släpper
iväg dom 2 själv?
Men Tepee är de snällaste jag har och är hur cool som hellst och en olycka kan ju hända på vilken häst hon än rider. Så jag litar så pass mycket på dom båda så svaret blir ja...
Lite tokig är jag nog men som sagt så kan vad som hellst hända när som hellst och Tepee är inte den man skrämmer i första taget!!! Åman väljer ju inte att släppa ut dom i trafiken. Både Tomas och jag var ute ifall de skulle bli något...


Här ger dom sig iväg...



Lite korta benmen vad gör de ;-)



Stolt Matilda efter ridturen..



Duktiga tjejen och den stora farbrorn :-)



Sen har vi varit ut i skogen och plöjt fram...



Matilda klappar om Atlas som var mer vild än tam idag!!



Går INTE knäppa kort på ett objekt som springer för fort...



Hej matte, jag kommer när jag kommer...


Vila uppsog lite efter promenaden...



Stallet har även fått 3 st nedre dörrar idag,,, fattas virke till den 4.e.
Sen är de största kruxet kvar, överdelarna...

De var lite från våran lördag de... fortsatt trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

nu fattar jag. tack jennie......

2010-08-14 @ 21:41:58
Postat av: Anna

lilla tjejen blev stora tjejen då hon red tepee skulle jag tro =)

2010-08-15 @ 06:27:04
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: matilda

hej jag jilla bilderna jennie. hellsa grabben./matilda

2010-08-15 @ 18:14:39
Postat av: Kicki

Hoppsan vad stor grabben blir :)

2010-08-15 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0