Frustrerande och irriterande!

Ja i morse vakna ja och kolla telefon, hade fått sms av Tomas som skrev typ att grannhästen var förmodligen hos oss då den andra var orolig i sin hage, men han hade skicka sms även till Steve.
Ja skynda mig ut och där möttes jag av en pissblöt Lena, i Sissi och Tepees hage!
Å en halt Sissi :(
Sära på dom och hämta benlindor och gick igenom Sissi, gav även en buteless till Sissi och sen ringde jag Steve för att höra var hästarna varit när han hämta sin.
Jo alla 4 hade stått och ätit ur häcken, hagen var sönder på 2 ställen mellan storhästarna som han hade lagat. Lena och Tuva hade levt om men Sissi och Tepee var lugna. Sissi hade skrikit när Lena och Tuva närmade sig men såg inge halt ut då sa han.
Nu får de vara slut på de här tycker jag!
Vad ska jag göra??
Mina hästar är ju i hagen och ställer inte till med bekymmer, ändå blir dom skadad ;(
Skit tråkigt att de ska behöva vara så här, men nu är hela hagen hel hos grannen, någon timme iaf... Men de känns ändå inge vidare å inte veta när nästa gång blir och vad följden av de blir!

Tips mottages gärna hur man löser detta....

Kommentarer
Postat av: Anna

Tar ett riktigt snack med Steve kanske?

2010-12-28 @ 11:17:32
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Linda E

Jag håller med ovanstående, måste ju prata med han!

Har ju kunnat fatta om det varit en shettis som rymt stup i kvarten men en hel nordis som kommer o river i allt....han måste ju fixa hagarna sina el flytta den, eller oxå börjar du ta ut hyra så får hon bo hos er då ;o)så kanske hon slutar rymma =o)

2010-12-28 @ 11:24:46
URL: http://www.trollans.com
Postat av: jennie

JA men vad tror ni jag gjort?! Hade de Hjälpt med att prata har de nog inte varit något bekymmer...:(

2010-12-28 @ 11:42:50
Postat av: Linda E

Sluta prata o vråla då ;o)

el så lastar du na o kör na hit...Sen låtsas du ovetande om vart hans pålle tagit vägen så kan han kanske få bli lite orolig..Innan hon trollas tillbaks...

2010-12-28 @ 12:37:51
URL: http://www.trollans.com
Postat av: jennie

Bra förslag :)

2010-12-28 @ 12:55:48
Postat av: marie

kan knäppa kort när jag får min nya kamera :)

2010-12-28 @ 21:24:01
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0