De är så rolä...

När de kommer en ny katalog fylld med häst grejjer!!! =) både nya saker och vissa gamla favoriter ser ut att finnas med. De blir till att bläddra och kolla flera gånger nu och sen beställa de nödvändigaste. Ny tråd till planerad ny hage lär de nog bli... Tyckte även de var mer saker denna gång som tilltalade mig :) Någon mer som ska beställa?? Ju fler vi blir ju billigare med frakt som vanligt. Å sugen är jag ju på Rockard:en oxå :( men nu väntar ju bil skatt på över 3000, skatt på transporten, förprövning:en från länsstyrelsen på minst 3000 å max 6000 å de får jag ju betala även om de blir avslag, å så är de häst försäkringar och övriga utgifter :( så de är väl bäst att avstå Rockard:en då :( skit att allt ska komma nu då för den Rockard:en till de priset med extra uppsättning däck och drag linor kommer nog inte dyka upp i första taget igen... Men men... Livet är hårt =) Nu ska jag bläddra i min nya katalog och fantisera mig bort i drömmarnas värld innan jag ska ut och byta vatten till mina små hjärte gull...

Kommentarer
Postat av: Anna

Fick den idag jag också, blir till att läsa och bläddra en massa ikväll :)

2010-02-18 @ 19:38:19
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0