Den kom till slut ändå...



Tömkörningsgjorden låg i post lådan idag :) jippi jippi, inte blåst denna gång heller!
Men den var mindre än jag kunnat föreställa mig, passar ju nästan Apotin.
Men den blir nog bra till Örly, Flinga och Dusty, kanske även fjant kan ha den.
Byter jag till en längre gjord så kan även Dillba, Turbo och Jenka ha den.
Mycke ringar och inspännings möjligheter på globus:en, just därför jag ville ha just den, sen är de SÅ SKÖNT att slippa läder som är hårt, stelt och inte samarbetar för 5 öre!

Helgen som gick var en sån där helg jag hellst hade sluppit, lördag jobba jag 7.30-16, känns ju ioförsig som en halv dag.
Sen på kvällen kom Marie och Hans-Ove upp en sväng.
Söndagen jobba jag 7.30-20.30.
De börjar bli drygt med dessa pass, får ju absolut inget gjort de dagarna.

Iställe blir de så att jag får dåligt samvete när jag bara matar, muckar och kollar igenom hästarna morgon och kväll.
De räcker ju faktiskt för dom med jag känner mig otillräcklig ändå.
Igår hade nog Lena mucka åt mig för de var inte alls speciellt mycke skit där igår kväll.
Där i mot är den där hemska kylan tillbaka :( -28 igen igår kväll.

Vaknar på morgon av att man fryser!
Eldar o eldar, nästan lika bra att kedja fast sig vid kamin :-/

Idag är de gruppträff på jobbe som jag hade tänkt att gå på, men får väl se hur pass varmt de blivit inne då de är dax, liksom inge kul om huset kyls ner nu när graderna kommit upp till 20.

Kommentarer
Postat av: Linda Edvardsson

Ahh, en sån där tittade jag på med, gjorden alltså. Men jag tycker att den är för liten , ringarna når ju inte ner på sidorna o då är det samma verkan som på en sele o dens ringar. Jag ska köpa den dom har på hööks nå tag, tar man en kortare gjord på den blir det bättre enligt mig då...

Ha det

2010-02-01 @ 16:47:37
Postat av: Jennie

Ja själv var jag ju inte ute efter nå ringar på sidorna så denna modell var jag ute efter :) jag blev hel nöjd :)

2010-02-01 @ 21:31:13
Postat av: Jonas

Du borde ta mig tusan träna upp Apotin till slädhund! :)

2010-02-04 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0