Ledig fredag...

I morse vakna jag med feber igen, å så blödde jag näsblod igen :(
undrar vad de är med näsan jag...
Var upp och mucka, fick sms att min bli gått igenom besiktningen i morse :)
jag fick även, eller förmodligen reda på varför inte bilen går som den ska på 4x4 hjul driften, de var nå som var dåligt till drivningen på fram hjulen.
Så säkert därför bilen kastat hit och dit!! Försöka få de åtgärdat och se om de blir nå bättre sen. Hoppas kan man ju alltid, besiktningen rekommendera att inte åka med 4 hjulsdriften i mer än nödvändigt.
Så bara fortsätta sladda runt på bakhjulen då :)

Förmiddagen har gått åt att städa, bädda rent i sängen mm.
Bara golve kvar i rumme nu men känner svetten flödar så de blev en paus!
Sen hade jag tänkt plocka ihop lite i stallet, fixa lite med driften och ev ut och motionera någon pålle om febern ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0