Men jisses öcken liten go bit jag hittat nu då :)

Ja, jag såg en annons på en liten tös idag...
Fjant.s stora syster!!
Enligt åldern, men mindre i modell.
Påminner mycke om mamman, varför ska alla godingar dyka upp nu när man ingen mer ska ha??! Frustrerande!!

Idag är jag ledig efter att ha jobba 4 dagar, tagit på mig någon extra timme för att dryga ut timbanken lite.
De var tänkt att jag skulle ut och tömköra Dusty idag, så jag ska fortsätta packa hö så jag blir klar med de och kan fixa Dusty sen.
Börjar även bli dax för fötterna på vissa igen, tycker de är någon nästan jämt som behöver fixas... Lika bra att göra ett ryck och inte sitta här å skriva då kanske =) fler, inte fler? Handla, snåla? Resa, stanna hemma? 7, 8? Ja med nu är jag nog riktigt sugen... ??!?? :-/

Kommentarer
Postat av: Linda Edvardsson

Såg att Dilbas mamma e till salu med, för ett tag sen../Linda

2010-02-03 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0