Varmaste dagen på flera månader.

Även natten har varit mild, bara -7. Just nu är de -2.6 grader och snö :( men jag gläds åt att temperaturen inte visar -30! Denna dag starta jag med hästarna som vanligt, mata dom och kolla vatten. Sen blev de till att packa någon tunna med foder, ska packa undan mer senare. Så vakna Apotin före 9, helt otroligt!! Ut med han och in och fixa golv, dom är både sugen och torkad så nu väntar jag på att ta mig från köket utan att bli blöt om fötterna. Passar då på att skriva någon rad här. Bilden talar väl för sig själv? Riktig syskon kärlek =) Vide pappan är så otrolig, är ungarna ute går han gärna inte in förän alla ungar går in före han. Man ser att han gärna vill in, men han väntar oftast in den sista. Drömde mardröm om Vide här om natten, vakna helt förstörd. Han hade på nå vis försvunnit, när jag hitta tag på honom var han vid avesta/norberg någonstans och dom krävde lösen summa på 5000 kr! Bilen gick fort i drömmen kan jag lova :) men hem kom han! Vilken frustration de var när jag vakna, fatta inte vad som var sant eller inte, men upp och leta tag på Vide som sov så skönt i rummet å kunde inte alls förstå vad matte höll på med så tidigt =) hur man kan drömma... Nu börjar de torka på golve så nu ska Apotin och jag leta oss ut bland flingorna och promenera lite. Ha en bra dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0