Fodret var kanon!!

Vad skönt att de kom en ny fin bal, precis vad jag behövde!
Tyvärr gick de bara på en på vagnen :(
dom var för tunga så de hade aldrig gått att åka så långt med 2 på.
Så nu beställer vi foder där i från så de räcker fram till bete.
Är de någon som är intresserad av Hösilars balar på ca 500-700 kg??
Säg till isf så blir de billigare med frakt om vi är fler som delar på de, just nu är vi 2 st.
Väntar på frakt pris nu!!

Idag har de inte hänt mycke utöver de vardagliga, mucka, fodra och fixa.
Har dock kommit ut och gått med Apotin lite längre än vad som blivit de senaste veckorna.
Han gick ju till å med utan täcke mitt på dagen idag :)
Tänk vad skönt de är att ha blogg:en att gnälla av sig till, så slipper någon människa höra på mig när jag e gnällig =) blogg:en är ju totalt frivillig att läsa och de är bara sluta läsa när de gnälls för mycke!
Men jag tycker de är så skönt att skriva av mig här...
Kaniner.na är nattad och klar, katt lådorna muckad, foder packad. Bara mata lill flocken och kurt kvar av kvällen nu.
Sen väntar en skön dusch :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att fodret var super =) Något posetivt har då hänt för dig =)

2010-01-12 @ 21:09:13
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Anna

Sv, jo jag har både en värmedyna och vetekudde =/ Men inatt sov jag som en prinsessa =) Får se hur denna natt blir....

2010-01-13 @ 20:21:47
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0