Idag hoppas jag på tur!

Idag ska de komma 2 Hösilars balar på prov hit.
Är dom bra så ska vi boka hela våren jag och Lena till de stora hästarna.
Så håll tummen för att de är fint foder!!
Har ju haft sån otur med foder i år.
Denna bonde hade tydligen en uppsjö av foder till extremt bra pris!!
Låter de för bra för att vara sant eller??
Hoppas, hoppas, hoppas att de är bra!!
Även om man köper foder på lång väga håll kan de ju bli mer ekonomiskt att betala frakt med lastbil. För hur ofta får man tag på 500-700 kg balar till bra pris?
Ja jag vågar inte ropa hej ännu förän Balarna är på plats, men kan de vara sämre än vissa balar jag fått tidigare?
Nja då måste de ju vara total slut om de ska gå jämföra med vissa jag öppnat tidigare!
Så nu väntar jag med spänning...
Jag har packa foder till lill flocken nu på förmiddagen.
Samt elda så de blivit hela 19 grader inne!
Börjar bli dax att fylla på ved bingen nu och mucka.
Jag är så oroligt seg och omotiverad idag!!
Tur de finns att göra så man slipper Dega ihop.
Nä nu så, ut med dig nu Jennie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0