Nu har jag börja röra mig igen.

Ja nu verkar de som jag börjar bli frisk, bara ont i halsen, host attacker ibland å lite snuvig nu.
Vad händer på gården då?
Jo, Fjant, Örly och Flinga har fått fötterna fixad.
De har motioneras hästar, packats hö säckar, och övriga sysslor.
Är mäkta imponerad av både Örly och Flinga då dom blev verkad, de gick smidigt som om dom vore vuxen nu =)
Idag var jag ner på byn för första gången sen i söndags, bilen har stått orörd hela tiden men starta direkt.
Sålde travselen igår så jag har skickat den.
Även beställt en globus tömkörningsgjord som jag länge tittat på, en sån där gullig lila och svart! Hoppas jag inte blev blåst bara då jag köpte den privat.
Bör komma med posten till veckan.
Förprövnings och tillstånds pappre är skickat idag, vet att jag kommer få avslag på bygget men jag har då allafall försökt!
Vill ju gärna ha nytt stall men är ingen byggritare...
Men försöker man inte kan man ju inte heller hoppas på att under kan ske =)

Idag när jag motionera Fjant och Örly och Tomas gick med Apotin leta Christer tag på oss, han var kaffe sugen på kvälls kvisten, de satt bra med kaffe då för innan promenaden hade vi varit på atlantic med Tony och Åsa, hutlöst vad dyrt för så lite mat! 249 kr för min tallrik, nästan så man undra om porslinet ingick?
Här om dagen tog vi en liten promenad i lugnt tempo, de var jag, Flinga, Örly, Lena 2 ben, Lena 4 ben, Tomas, Apotin, Janne, Trixi å Tindra, behöver jag säga vi täckte upp hela vägen?
Men jag orka inte gå långt, Lena 2 ben var inte heller kry.
Men vi tog oss ut iaf!!

Måste ju sända en tanke till pappa, Ingela å Jens oxå, ja Tommy å Marie oxå så klart, dom har mista igår sin älskade katt Pelle :( han skulle bli 18 nu i april gubben...
Han var nog en väldigt väldigt klok katt som tagit sig hem till gårds planen och somnat där...
Skönt att få veta att slutet kommit så man sluppit undrat om man inte hittat honom.
Helt otroligt ändå, dom har haft 2 lika gamla katter så länge trots att de bor så nära vägen!
Nå om fru Forsberg skulle göra de hon ska så hon kan sova då
=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att du känner dig bättre nu och kan göra lite mer i vardagen =)

2010-01-24 @ 22:34:58
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0