Orkar inte med mycke i dag heller...



Men de blir lätt så att jag blir rastlös!
Å eftersom orken tryter får jag hitta på nå jag orkar med.
Så då blev de till att tvätta träns!
Inte alls så jobbigt göra men som jag nästan aldrig har tid att göra annars.
Så plocka isär och lägga i blöt, skrubba lite och lägga på tork är en lagom sysselsättning idag.
Men tänk de blev varmt så nu blev de en paus!
Feber kan göra minsta lilla skit sak alldeles alldeles jobbig märker jag...
Nu ska de få torka, sen ska jag på med olja eller fett, sen blire nog ett väldigt pussel att få ihop rätt sak till rätt träns igen...
Så nog ska jag få denna sjuka dag att gå oxå!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Man hälsar på de nya ägarna och dricker kaffe med dem =)

2010-01-22 @ 13:26:52
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0