Delsbo 31/7-2010

Bianca har gjort premiär i utställningsringen idag...
Hon var hur duktig som hellst...
Å så vacker...



Urlastad på forngården i delsbo.


I väntan på att få komma in i ringen...



Inne i ringen, domaren inspekterar... (här är hon otroligt vacker enligt mig)



Nja så kul var de väl inte här när man inte får äta...



Går med konkurenterna och väntar på rangering..



Går lite till...



Fin silver tjej!!!


Typ: Mini sto av god modell. 8 p
Huvud, hals, bål och kors:
Vackert huvud, bra hals, stark överlinje, något kort och stupat kors 8 p
Extremiter och deras korrekthet:
Välbenad från sidan, bra korta skenor, relativt korrekt,något tät fram 8 p
Rörelse i skritt:
Kort taktmässig, men saknar energi 7 p
Rörelse i trav:
Lätt taktmässig med viss energi 8 p

8-8-8-7-8=39 poäng!!! 3.e placering.

Domare Hans Persson


Bianca var 78.5cm hög.

Visst är jag mer än nöjd med resultatet,
men lite surt att få en 7.a på skritt,
de får jag helt och hållet ta på mig!!!
Tur att få "sämsta" siffran på ett sånt ställe som man själv kan påverka.
Vore ju sämre att få låg poäng på ex typ som jag själv inte kan göra något åt...

Tjejen var hel nöjd att få komma hem efter dagen, jag med för den delen.

Vad fantastiskt de är att köra transport med trailer cam så man har full koll
vad som händer där bak, tur nån uppfann den!!!

Nu laddar vi om...
Nästa helg är det nytorp och de siffrorna är viktigare poäng för mig...











Kommentarer
Postat av: Linda E

Grattis igen!

Ja bra kritik var det..O 7.an på skritten kan du ju öva med att gå fortare själv o lära henne länga steget.

Ha det så syns vi i helgen //Linda

2010-08-01 @ 09:04:20
URL: http://www.trollans.com
Postat av: Anna

Grattis, vilka resultat =) Som sagt sagt du får vara mer än nöjd ändå =)

2010-08-01 @ 12:21:40
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Linda E

Just ja!!

GRATTIS till DIG SÄLV oxå ju...Det e bygggrejer du önskar dig d`å??

2010-08-01 @ 13:35:27
URL: http://www.trollans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0