Idag skulle världens bästa Apotin blivit 8 år... Saknaden tär ännu...

Ja Apotin lille, idag är det din födelsedag...
Den kommer att firas med mormor som oxå fyller år idag..
Du fattas oss så enormt här hemma...
Tänk vad du skulle ha älskat lilla Atlas om du träffat han...
Jag kan se framför mig hur du kastar dig på rygg och leker med honom på ditt snälla sätt...

Texten som kommer här nedanför är tillägnad åt Apotin...
Dessutom skall låten även spelas på min egna begravning då jag tycker de är den vackraste låt jag hört.



Där du är....

När jag miste dig blev allting svart och en saknad som jag aldirg känt fick mig tro att mitt hjärta skulle brista, men ur sorg och tårar kom en kraft som en gåva från en högre makt, å jag lärde mig ta dagen som den kom...

Hur blir jag stark att leva fri när jag ser en dag då de blir vi, fast jag vet att du är borta nu för alltid...

Men dom dagar som jag fick med dig lever kvar här djupt innom mig, å jag undrar hur du har de där du är...

Hur blir jag stark att leva fri när jag ser en dag då de blir vi, fast jag vet att du är borta nu för alltid...

Men i drömmarna finns du hos mig å du viskar jag älskar dig, å vi vet att vi snart får va tillsammans....

För dom dagar som jag fick med dig lever kvar här djupt innom mig å jag undrar hur du har de där du är...
För dom dagar som jag fick med dig lever kvar här djupt innom mig å jag undrar hur du har de där du är...


Så stort GRATTIS APOTIN var du än är...
Pusss & kram mattes älskade vän...

Kommentarer
Postat av: ida

Hej, du kanske inte är inne på bloggen längre.. men jag tänkte kolla om du vet vad låten heter och vem som sjunger den. Har letat efter den på internett i flera år då det var min famors favorit låt , men har ännu inte hittat den.

Tacksam för svar ! :)

2011-07-05 @ 14:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0