Anmälan till nytorp fixad!

Ja Bianca är anmäld till sommar premieringen på nytorp 7 augusti.
Ny plast sen jag var iväg sist, då var de i bollnäs.

Annars händer väl inte mycke, små hästarna betar på dagarna och får hö på kvällen. Massa smörja och borsta på dom nu.
Atlas växer och växer!
Busar och busar!
Just nu sover han och växer ännu mer som de verkar =) han räcker över hela sängen nu när han ligger på tvären =)
Nu blir jag ledig någon dag och skulle alldeles ha åkt till falun, har hittat telefon där...
Men den hinner väl bli såld innan jag kommer sta :(
De är en Htc och de har jag ju kollat på tidigare, dock är den svart...
Men med alla funktioner jag behöver, bättre internet i den än den jag har nu och de skulle inte skada.
Ja vi får se om de går lösa på nå vis...
Dessutom finns de en skaplig husvagn i borlänge så kanske inte värt jag åker till falun för då är de ju bara någon mil till borlänge å då kommer jag väl hem med husvagn med ;)

Nu i natt har jag tänkt pröva gå ut med Atlas om en stund, sen får han klara sig till 6 i morgon. Kisseri är de inga problem med, värre med skiteri, han blir nödig mellan halv 3 någon gång och 6 för då händer de ofta olyckor för han. Ändå äter han inte allt för mycke på kvällar och nätter heller...
Han blir mer och mer hård på Findus, å dumma Findus bara ligger där och snurrar, han börjar bli lite väl tung att hoppa på Findus tycker jag!
Men rätt som de är så är de mer kel än lek å då njuter Findus =) tänkte fånga dom på kort nå tag, men dom är svår att knäppa för de är sällan still!!
Nä väcka Atlas eller vänta tills han vaknar är ju frågan nu...
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0