Hur ska de här SLUTA??!??

Ingenjören utmanar matte del 2...

Bullmastiff=smart...
Heter man dessutom ATLAS kan man allt!!

Nu har han alltså lyckats igen...
Jag börjar från början så ni hänger med...

Idag har jag fixat grinden eftersom Atlas lärt sig att smita från bron!
Smarta jag har knåpat ihop 2 grindar och spikat och donat idag...
Tyckte jag lyckades kanon och grinden stänger sig själv om man glömmer stänga den.
Ställningen var alltså 2-1 till mig eftersom jag fixat grinden 2 gånger och Atlas bara rymt från ett av de alternativen!
Nu ikväll när jag är ute ser jag att ytterdörren helt ljudlöst går upp!
Handtaget åker så försiktigt ner, dörren öppnas och ut kommer ATLAS!
Nej de var inte husse som öppna för han är borta!!!
Jag stod först helt mållös, tanken slog mig, är de spöket som öppnade??
Men så frågade jag Atlas lugnt - Vad håller du på med?
Sitt på bron då sa jag för ut för trappen kommer du inte...
Så jag gick och fortsatt med de jag höll på med, vänder mig om i all hast efter något steg,
ÅÅåå VAD SER JAG DÅ???
JO MYCKET RIKTIGT,,, ATLAS igen!! UTE,,, på väg till mig :-)
Hur i HEL-ETET HAR HAN LYCKATS???
Inte ett ljud jag hörde fast grinden är av metallskrammel :-/

Först dörren, sen den innåtgående grinden... Snart 14 veckor gammal och redan ett geni :-)
VART SKA DETTA SLUTA??? ;-)


Trevlig midsommar på er allahopa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0