Huset fullt...



Har de varit idag...
Först kom Ingela, Jens och Elfi. Sen kom Marie, Hans-Ove och Tuva å Elsa, så kom Erik och Ulla-britt och sist kom Lena och Per...
Så nu sover Atlas som en stock =)

De har blivit lite gjort idag iaf, jag har satt stolp och fått upp nästa all tråd till små hästarnas sista betes hage, de innebär oxå att stor hästarnas bete är fixat!
Hade tänkt släppa de stora i den ikväll men de blev för sent.

Idag gav jag Atlas första avmaskningen av 3, gick skapligt att få i han. Stoppa i de i en korv bit så åt han mer än gärna =) 2 gånger till ska jag nog lyckas lura han =)
Nu ska jag gå på kusjakt så vi får söva i lugn och ro, bara surrar nu!! Mygg och flugor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0