Ikväll kommer jag och Atlas att flytta!!!

Ja det har blivit dax för oss att flytta in till sängen i natt...
Sovit i köket länge nu och killen är stor nog för sängen ;-)
Bara hoppas att de kommer gå bra...
Men då jag åker till jobbet kryper han upp till husse ändå...
Å han har lärt sig att glida ner från sängen, alltså han hoppar inte.
Så i morse var jag uppe kl 5 så då fanns det tid att fixa lite inför kommande natt.
Har lagt madrasser på båda sidorna sängen utifall han ramlar ner :-(
Men tur nog så har vi LÅG säng...
Kvar i köket blev täcket hopvikt och några kuddar som han kan vila middag på tänkte jag,
jo jag tänkte de...
Men inte Atlas inte, han ska ligga sängen han :-)


Han har även kilvit upp och glider ner från soffan några dagar nu.
Han ska ju få vara där så, så länge det inte blir hopp och bråk så får han vara där då.
Men nog har jag ett vakande öga hela tiden när "porslin hunden" är på "höga" höjder!!!


(nån vecka sen)


Idag har jag den berömda e/c turen på jobbet...
07.30-20.30...
Ja vad säger man???
13 timmar på jobbet ÄR INTE roligt när annat lockar hemma!!
Men 13 timmar på jobbet innebär mycke tid och att jag gör dubbla pass idag och
alltså SLIPPER hit i morgon ;-)
Sååå bara tänka possitivt Jennie!!!


I morgon MÅSTE jag försöka ta itu med de 4 trappstegen så Atlas börjar gå där.
Även Sissi och Dusty skulle ha verkats...
Är vädret bra hade jag vilja åka till HAWAII och visa Atlas paradiset på jorden med.
Men prio ett är trappen och fötterna!!!


(hawaii)


Ikväll hoppas jag på GRILLAT när jag slutar...
Hungrig redan nu men jag har kexchoklad x 4 så jag hälar nog ut :-)
Nä nu kan jag inte sitta här längre....

"lite gamla bilder" bjuds det på nu i brist på annat!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0