Kan de vara så att...



Att detta kanske blir mitt sista blogg inlägg...
Med lg u990??

För igår kväll 23.55 var nya telefon sorterad i örebro och på väg hit!!
Lg gw620 Etna är så välkommen så =)
Hoppas den hinner upp till byn ikväll, för nu är de verkligen godnatt med nästan alla tekniska funktioner på den jag har. Fått flera sms i natt med som var skickad igår! Vem vet, jag kanske går miste om en massa jag =)

Idag är jag ledig, då passar jag på att ha lill flocken i trädgården så dom får snygga upp där. Vad som händer under dagen återstår att se. Ikväll hade jag tänkt ha häst kväll. Flinga och Dusty bör verkas och alla bör bada snart, ett måste på Fjant!

Igår fick Atlas träffa Tindra och Trixi igen, Tindra är väl inte så leksjuk precis men de är Trixi! Snacka om att killen tror att han är fullstor redan =)
Å självständig till max är han oxå!
Han går gärna en egen runda och utforskar ALLT.
Men igår när vi skulle hämta posten var han mindre aktiv, Findus var ju så klart med, å då la sig Atlas platt på sidan och Findus passar ju då på att lägga sig i samma ställning uppe på Atlas!
Så mysigt de såg ut!!
Å typiskt så var mobilen hemma på laddning så de blev inget kort :(
Findus har verkligen hittat sin nya kompis, han tvättar och donar med Atlas så fort han kan.
Lite små mysigt när dom ligger nos mot nos och Findus tvättar och har sig och Atlas härmar honom så fort han slutar, å så håller dom på =) dock är väl Atlas klumpig när han är ivrig, då kommer långbenen och tassarna fram och Findus blir mosad :(
Dock flyttar han sig en par dm och väntar tills de går lugnt till igen...

Kommentarer
Postat av: sara

vilken sötnos!

2010-06-16 @ 11:00:47
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Va telen i örebro igår kommer den idag :) hoppas du blir nöjd med den!

2010-06-16 @ 11:31:35
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0