Så kom dom äntligen iväg till ån...


Idag på mina lediga timmar tog jag flocken och vandra ner mot ån..
Så roligt att ta med dom för alla vet att något är på gång..
Alla utom Bianca vet ju vad som finns på andra sidan staketet där..
Nu vet även hon...
Vilka glädje språng hon gjorde lill tjejen ;-)



Atlas och husse följde med och satt och kolla i en annan hage..
Kommer dom snart??



Å vad med gräs!!
Dom trivs så bra där nere...



Vart tog dom vägen??


Ja här är dom ;-)
Lilla Bianca syns ju inte på bilderna nästan!!



Jag tror faktiskt hela familjen trivs här nere...


Gräset var ju grönare på andra sidan!!!



Fjant måste upp och kolla till Atlas lite...


Å Atlas måste kolla till Fjant och flocken...
Jätte spännande att få vara med på sitt livs första betessläpp ju!!



Passar på att kolla in omgivningen lite...



Fjant, Bianca, Jenka, Flinga och Dusty...


Nu får dom gå där ner till 18-19 tiden så får "husbonden" hämta hem dom sen.
Bara hoppas de går bra för han då endast Dillba har grimma på sig.
Men det tror jag, dom vet vad dom ska göra och brukar följa så snällt.
Har han tur så har dom ätit sig mätta och kommit hem av sig själv...
Det är ju öppet hela vägen hem så de brukar komma då det blir för mycke mygg där nere.

Nu har jag rast på jobbe, sen är det bara sista timmarna kvar och sen får jag åka hem ;-)
Hem till killarna mina!!!
Atlas var ute när jag åkte till jobbet och han följde bilen med blicken då jag åkte,
vände sig om och såg ut att vilja med.
Gullungen våran!!!

Husvagns funderingarna rullar på...
Hitta en "skaplig" prova på vagn igår, skattad och besiktad för 4000 kr men den blev såld direkt.
Lika bra att köpa en billig och se om campinglivet är något att satsa på eller ej.
Å skulle jag trivas så kan jag köpa en bättre lite dyrare vagn sen, å ha kvar den billiga som
sadelkammare med vatten, toa och värme :-) Uträknat och bra så slipper jag bygga!!! Haha..

Ang stallbygge går det fortfarande trögt...
Inte lyckats lösa de med grunden ännu...
Just nu, ja jag säger just nu vill jag gjuta...
Nästa stund vill jag ha hela bygget flyttbart...
Om jag inte vela så mycke kanske det snart skulle komma igång med byggandet...
Men nog tror jag att jag skulle fixa även biten med betong om jag bestämmer mig för de.
Men hjälp måste jag ju ha :-( Å allt måste göras direkt!
Trä så kan jag ju fixa allt själv så jag kan hålla på när jag vill och har tid...
Ja så här håller jag på och funderar så de är därför inte nå blir gjort...
Hoppas alla bitar faller på plats i hjärnkontoret snart så de händer nåt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0