vilken avancerad sak jag köpt mig....

jag kommer få stora bekymmer med den känns det som!
Det kommer att ta tid att lära sig allt. Bara att hitta hur jag ska
skriva här tog ju över en timme...

Hur bilder och allt fungerar får jag leta mig fram till en annan gång, några bilder från dagen lyckades jag ju lägga in tidigare iallafall som tur var.
Som de syns på bilderna tidigare så har hästarna betat i trädgården idag, uppskattat av både folk och fä. Hästarna blir mätta och husbonn slipper klippa ;-)

Anna har varit här och gjort mig sällskap idag...
Mycke prat om allt möjligt blev de, å en jäkla massa kaffe!
så kom Marie, Hans-Ove och lilla Tuva en vända oxå.

Tänk nu har jag knäckt både å ä och ö samt stor bokstav och vissa tecken på den här märker jag... Lena kom oxå upp på kvällskvisten...

Nu är jag bara trött och tänker göra kväll...
Har iallafall testa telefon nu.

OBS!! jag kommer inte åt mailen för tillfälle men samtal och sms ska väl fungera nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tur att vi tycker om kaffe då =)

2010-06-17 @ 09:01:46
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Anna

Jennie du är så himla söt =)Tack för orden =)

2010-06-17 @ 12:40:12
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Marie

hehe dom är inte allt för lätt att lära sig, jag har ju inte ens hittat alla funktioner på min än ;)

2010-06-17 @ 22:11:26
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0