Affärerna rullar på...

Sulkyn, sadeln och selen är nu såld... Kom en man från falun och köpte allt för begärt pris. Så nu har jag gått plus på alla dessa affärer hit och dit med 300 kr! Oj vilka summor :) men jag fick de jag ville ha, ny Rockard och ny sele! Blev av med 7 Täcken ingen kunde ha, travselen, 2 bröstselar varav en var knappt använd eftersom de var extremt tjockt och rejält läder som inte samarbeta med mina händer, dock en som var väldigt bra! Sadeln som ändå var för stor åt de små, passade bara Nickan, 2 extra vojlock:ar och chabrak, 1 Träns, å så Tepee.s sadeln då. Så nu har jag ganska så mycke mer plats faktiskt =) så jag kan köpa in mer saker :) skojja bara! Jag har ju ändå de jag behöver fast jag sålla ur så mycke. Man samlar ju på sig saker genom åren! Släden till de små funderar jag oxå på att sälja, bättre jag skaffar medar åt vagnen, dom tar mindre plats! Igår när jag sluta jobbe hade jag sådan huvudverk att de inte blev någon tur med Fjant och vagn. Tog piller så de släppte men då var kl vid 18 tiden så de börja ju bli mörkt. Dessutom var vägen ganska hal då de var varm grader nästan hela dagen igår och sen frös på. Nu äter Apotin och sen ska vi ut och fixa i stalle, allt foder inkl muckning är gjort idag så resten av dagen kan jag ägna åt roliga sysslor =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid roligt om man går plus istälet för minus på affärer =) Vagnen ser då iallafall super ut =)

2010-03-08 @ 22:31:02
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0