En dag närmare torsdag!!

Idag var de jobb igen... Men bara en kort kväll, skönaste turen de tycker jag :) Helgen som gick hade jag tänkt köpa en till transport, men någon annan hann före och fick glädjas åt den. Sen ringde jag på en soffa som oxå var såld :( ändå är annonsen ute ännu. Tråkigt! Soffan vi har nu börjar ju bli så slut, tycker de är lika mycke stoppning framme i Sitsen som de är skinn :-/ De kom ingen veterinär idag, då måste han ju bara komma i morgon! Lite besvärligt att inte få en tid, blir lite låst på nå vis att vänta på en telefon som inte ringer! Torsdag närmar sig nu =) typiskt att de ska vara en av årets farligaste dagar att vistas i trafiken bara. I morgon ska jag ringa Marie och bestämma tid, karta har jag redan fixat =) bara hoppas jag får med mig en kartläsare oxå, men tror nog de ska gå bra att åka själv om inte annat. I morse när jag vakna var allt vitt igen, när ska detta ge sig?! Om si så där 1.5 månader är de bete så de är dax att snön försvinner nu. Börjar nog med hagen nere vid ån åt de små i år igen, är inte sån kraftig växt där så de blir bra att vänja in dom där. Tänkte även stänga en helt ny hage åt de små i år, samt att jag tänkt göra med grannen om jag får ta den biten som sitter ihop med stor hästarnas sommarbet, den åkern är ju inte använd sen början på 80 talet så den börjar växa igen. Men tror nog ändå att de blir bekymmer att få bete att räcka till de stora då de är en stor till i år. Nu ska jag planera vidare inför torsdag och påskhelgen :) Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Kö försiktigt på torsdag och hoppas att du fyndar bra =)

2010-03-31 @ 21:11:12
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0