Fredag inlägg 2

Ja de blev ett besök till bollnäs idag... Mat på max blev de oxå! Nog hade jag hellre valt nå annat men Tomas fick bestämma så då hamna vi där! Ett besök på dollar blev de också, köpte konst gräs på kruka :) katterna äter ju upp om de vore riktigt :( På väg hem stanna vi till och hälsa på Marie, Hans-Ove och Tuva. Vilken liten gull unge :) Köpte lite kläder åt Tuva i bollnäs, måste ju faktiskt erkänna att de var gulliga kläder till så små barn och roligt att handla :) små söta strumpor!! Att man kan ha så små kläder :) Själv köpte jag en fleece tröja oxå i storlek 158 :-/ så liten är jag inte!! Men denna måste vara som ett hus till en i den storleken för den passa mig bra förutom att den var något stor :-/ Ett annat fynd som inhandlades var en älg och en hjort! Skit häftig men skräpiga... Tanken är att ha dom med trollen sen när jag köper ett till vitrinskåp till dom, just nu är dom så trångbodd att de inte går in ett enda troll till. Men sen kommer de bli coolt med riktig skogs miljö till dom när de blir mer plats, å vad kan då passa bättre än stora vilda djur? När vi kom hem skruva jag ner en av 2 fönsterbrädor i rummet och tog in till sovrummet och satt upp den ovanför sängen, resultatet syns ovan! Ställde dit konstgräset, ljusstakar och 2 figurer. Vi tyckte de blev kanon bra, dock gör de sig bättre i mys belysning men de blev för mörka kort att lägga ut då :( I morgon ska jag försöka ta ett kort på en annan sak jag köpte idag, en joll sak som jag tänkt fixa länge, å idag hitta jag de och slog till ;) En lite löjlig sak egentligen men ganska häftig oxå!! Så håll utkik i morgon eller på söndag så lovar jag de blir ett kort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0