Kan jag hålla mig eller inte?

Från att köpa Rockard:en, de e frågan de? Hur som hellst ska pappa kolla på den under veckan, är den fin är risken stor att de blir köp om jag får hem den på nå vis. Den ska ju gå att skruva isär i stort sett överallt men pappa var ändå tveksam till att få in den i bilen :-/ själv tror jag ju att de går! De måste gå! Jag är ju släkt med mormor så jag skulle ju lyckas packa in den i en ford ka till å med, så nog bör pappa kunna packa in den i en passat då sätet går att fälla?? Ja vi får se vad som sker! Å till de mindre roliga då, jag är sjuk igen :( förkyld med feber :( vad är de för fel egentligen? Blir ju aldrig riktigt frisk, går fram å tillbaka hela tiden och har gjort i flera veckor ju. Som de känns nu kommer jag nog inte orka jobba i morgon, men VILL INTE vara hemma heller! Behöver ju pengarna :( å så har jag ju redan varit sjuk 2 gånger och varit hemma från jobbet senaste året, innan de har jag nog kunna räkna mina sjukdagar på en hand sen jag börja 98. Ja jag har natten på mig att piggna på. Med faciet i hand hade de ju varit bäst att hoppa från taket ändå, då har jag sluppit blivit nerkyld och blöt, å säkert inte brytit någon fot eller ben heller =) Enda fördelen med sjukdom är att de blir sova av som en normal människa, är trött och helt slut nu så de blir sängen nu! Bara hoppas de går bra att andas! God natt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv, ja envishet är bra ibland :p



Grattis till ha blivit Moster också :)

2010-03-02 @ 20:26:14
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0