Blogg.se måste ha blivit knäpp!



Ja jag maila till Blogg.se eftersom det inte går att lägga upp bilder från telefon!
Å gissa vad jag fick för svar?
De går inte ladda upp bilder från mobil telefon svara dom!!!
Men hallå där, jag har använt samma blogg och samma telefon sen 2008 å de har alltid fungerat de senaste året, kanske 1.5 år till å med!
Nu pröva jag byta tel och vips så fungera det med kort igen.
Men enligt blogg fungerar de ju som sagt inte så både jag och mina läsare har sett i syne flera år =) Hur som hellst, bilden ovan är från hawaii.
Stället där jag och Apotin tillbringat SÅ många timmar!!
Det är hit Atlas kommer få följa i sommar, vad sägs om flera km sandstrand, långgrunt så man kan gå nästan 100 m ut i vattnet utan bekymmer, knappt en enda människa där och skulle någon vara där kan man ändå vara helt för sig själv.

Här hände ju en komisk sak för några år sedan,
alla som besökt hawaii via skogen eller via båt har ju träffat han,
nakenbadaren alltså...
Så även Apotin!
Det satt en man med hatt på stranden och jag tänkte inte mer på vem det var,
han verka vilja hälsa på Apotin så jag brydde mig inte så mycke utan lät Apotin vara lös som vanligt, Pelle därimot försökte göra allt för att Apotin inte skulle gå dit.
Efter en sund ser jag att Apotin sitter i knä på mannen så jag gick dit och kolla läge,
då kommer Apotin till mig och döm av min förvåning när de var nakenbadaren,
där hade liksom Apotin suttit i knä på en vilt främmande naken man!!

Mannen klev upp och endast i förd sin hatt börja han jonglera med några bollar,
inte sina egna då, och så lekte han med Apotin och bollarna :)
tur man är härdad från sitt jobb å van de mesta!!
Så på hawaii kan allt hända :) tur inte många hittar dit!!
Nu ska vi se om jag lyckas sätta in senaste kortet på Atlas oxå...

Kommer om en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0