Det börjar bli slut med...

Ja med både min telefon och med fodret till hästarna!
Telefon har ju börjat jolla mer å mer, internet fungerar inte som de ska, kommunikationsfel mest hela tiden.
Den hittar inte de sidor jag brukar besöka, blogg:ar av olika de slag går inte att hitta, blocket kan den inte hitta hela sverige på, på min egen blogg kan jag inte längre ladda upp bilder!
Så typiskt när jag fick kort på lill grabben idag :( Atlas alltså!
Jag som varit så nöjd med denna telefon :( vill inte ha någon ny!
Men snart har jag nog inget val, bara börja leta en modell jag gillar då.
Å så fodret då, de var 2 balar kvar från ljusdal tills idag, å den vi öppna idag var de mögel på!! Ganska mycke oxå :( Så nu blir de akut leta någon bal, å vi som åker om en vecka!
Å jag som jobbar mycke nu fram tills dess :-/ a ja, problem är till för att lösas!!

Utställningskatalogen kom förresten idag oxå.
Som det ser ut så kommer både Fjant och Örly att gå före lunch, alltså före 12.
Detta innebär ju att vi skulle komma hem i skaplig tid, samt att de visa sig vara någon mil närmare än jag trott, bara 29 mil var de.
Klara jag mig med 4.5 timmars restid då tro?
Närmsta vägen är över tierp och österbybruk och den vägen har jag ju åkt förr.
Men den viktigaste resan närmar sig rejält nu :)
om en vecka bör vi ha passerat borlänge den här tiden och ha ca 45 mil kvar :)
så spännande de ska bli!!
Att äntligen få träffa Atlas live =)
Nä nu läre jag ha lite problemlösning ang tel och foder och planera mina resor ett skuv!
God natt ni som ska söva nu...

Kommentarer
Postat av: Carola.A

Apropå foder... Kolla med Pär Johansson, Alfta lanthandel.Han kanske har kvar.

2010-05-13 @ 11:54:58
Postat av: Jennie

Sv. Carola, vi köpte en jätte bal från han i vintras, kanon bra foder och extremt mycke! Då var allt Tingat så han kunde bara avvara en... Men skadar ju inte att höra igen =)

2010-05-13 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0