Första natten och idag.



Natten gick lugnt till väga, han har sovit mest hela tiden.
Vid 1 inatt och vid halv 6 i morse var han ut.
Han hade bajsat inne i natt, löst, så de var väl stressen sen resan som skulle ut.

I morse vakna jag av att han kröp upp på min arm och slicka mig i ansiktet, jag räv sov ett tag och tänkte se vad han gjorde.
Han tog de så lugnt tills jag öppna ögonen, då blev han alldeles överlycklig!!

Vi har varit ute mycke idag, tittat på hästar och katter på håll.
Mormor och Saga o Joline kom och hälsade på, han var lite feg för dom så han fick vara på avstånd. Men hälsa genom staketet på altan iaf.
Så har han sovit riktigt ordentligt mitt på dagen, drygt en timme var han helt utslagen.

Sen kom Lena upp en sväng och husse och Jörgen kom hem, så sen sov han 2 timmar ordentligt igen.
Han är jätte duktig att lyssna och kommer direkt jag pratar med han.
Dock tycker han halsband och koppel är onödigt och kliar.
Men han får vänja sig!
På em var vi ute en stund igen och gick runt lite här, husse låg och snurra i gräset så till slut kom han ända ut till gruset Atlas.
Så de får vi kalla lång promenad :) 40 m från huset.
Han har inte kissat inne något än =)
så duktig så...
Äta verkar där i mot inte vara så viktigt nu när allt är nytt här, han är och tar någon kula nu och då bara.
Men han har fått lite välling, är nog bra mot den lösa magen oxå.
Nu vaknar han så nu ska vi ut igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0