Pipsaker!



Idag efter jobbet träffades jag och mamma och var ut och shoppa lite hundsaker.

Började hos Agneta Högberg, vad nu butiken heter?
Där hitta jag en stor aktiverings kula som jag skulle ha, hitta även en borste som ska vara kanon vid pälsfällning, den köpte jag åt hästarna och den var verkligen kanon! Agneta säljer fodret EUKANUBA och prata väldigt för de fodret, jag fick med en prov påse gratis så då har vi godis oxå. Jag blev förvånad då de var inte bara en utan flera Bullmastiffer i deras reklam blad över fodret, hör ju inte till vanligheten att jag ser den rasen någonstans! De lät dessutom som om det var ett väldigt bra foder till bra pris.
Men Atlas ska fortsätta med de han äter hos Ulrika så vi åkte till granngården och kolla in pris och sortiment av royal canin gigant serien, å både valp, junior och vuxen fodret finns där.
Det skiljde 30 kr på valpmaten och vuxen maten kosta lika.
Dock erbjöd eukanuba var 12.e säck gratis.
Har hört tidigare att flera allergi hundar har blivit bra av just eukanuba men har aldrig test det själv.
Köpte även pipleksaker på granngården, en häftig blå krabba med 2 pip klor, en lite större pip snögubbe och en större tennisboll med rep så nu har han nya leksaker!
Ska ut och kolla gröna tunnan vad som finns där oxå, en mjukboll har jag leta fram redan, samt alla halsband som jag köpt till Apotin som han inte ens använt.
De är idag 4 veckor sen Apotin och jag skildes åt :( de är fortfarande skit jobbigt och nätterna är hemsk!!
Jag hör och ser händelsen framför mig varje natt när jag ska sova!
De blir som en film som spelas upp bara jag blundar, men det är säkert mitt sätt att hantera allt på. Jag blickar framåt, jag vet att jag aldrig får Apotin tillbaka i detta liv, men jag har en ny spännande individ att lära känna och dela vardagen med, både roliga saker och trots och allt som hör till när han växer upp.
Ju mer jag ser Atlas, ju mindre likheter ser jag av Apotin.
Enda likhet är färg och kroppsform.

Kommentarer
Postat av: Marie

De känns lite bättre idag men de gör fortfarande ont ;)

2010-05-10 @ 21:43:10
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0