Redan bott här 1 vecka!



Tiden bara bär iväg...
Otroligt vad fort de gått!!
Idag på förmiddagen var vi i stallet och fixa ordning, där finns allt att äta :( hovar är delikatess riktigt!
Å de är jätte bra mot tandsten osv men jag tror ju inte de är bra att svälja de?
Hur som hellst så fick han sitta på bron efter ett tag, där har vi ju uppsikt över varandra hela tiden men där finns inget farligt att äta så de gick bra mycke fortare att fixa klart själv =)
Lena och Malin kom upp en vända, Lena hade köpt med aktiverings ben och junior godis i ett paket till Atlas.
Nja de där med att öppna paket var inte Atlas grejj, äta papper där i mot passa han bättre :-/
så Lena fick hjälpa han.
Tack tack för benet!

Nu har han aktiverings kulan, bollen och benet.
Dock har jag inte fyllt vare sig boll eller pyramid ännu då han har så mycke annat att leka med.

Jag har tvättat av både Sissi och Tepees ben idag då båda åkt på rätt mycke mugg :( inte undra på i denna vatten och ler välling som varit, tur nog börjar de torka upp nu.
Hjälpte även Lena att duscha av Lenas bakben.

Hösilagebalen var helt ok, den var hackad och lukta gott.
Bara hoppas de inte blir varmt och börjar brinna nu då!!

Jenka har fått fötterna fixad idag oxå, så nu är de bara 2 av de små kvar.
Blev ju ett glapp på en vecka nu då de är fullt upp med barn i huset =) när husse kommer hem ska jag sköta de vardagliga med hästarna och sånt som borsta, kusmedel, mucka, fixa kaniner osv.

Atlas kan ju som jag sagt tidigare sitta, han har även tränat på att stanna kvar idag och de går kanon.
Han får sitta med en godis framför och sen varsågod.
Jag som inte brukar använda godis...
Men nu fungerar de bra, har även prövat ligg 3 gånger och då får han nå att fundera på...
De har tagit tid innan han lagt sig men de kommer nog snart, lite motstånd ska jag ju ha å inte allt för lätt =) Strumpan var hem och sov hemma i natt, inte alls vidare förtjust i Atlas :(
men hon är som hon är, eller hur Lena?? =) haha...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej å tack för en trevlig kväll igår!! Det är då en himla goding du hittat, ja är sååå avis!!! Å nu menar jag Atlas!! Å jag tog det ja glömde sist=) Tack för kaffet. Kramizar Malin

2010-05-28 @ 07:03:59
Postat av: jennie

Ja han är helt fantastisk lilla Atlas =)

Jo såg halva blomman var borta ;) nej då...

kram

2010-05-30 @ 14:28:45
Postat av: Syster Yster

Jo du, hon är verkligen som hon är lilla Strumpan.. Väldigt egen dam, de har jag fått känna på...=)

2010-05-30 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0