Vad tycks om min nya blogg design?



Sämre eller bättre??
Svara gärna då jag både vill ha ris och ros...
Förra gången jag ändra ändra jag tillbaka då en del läsare inkl mig själv gilla de svart å grå bättre.
Men nu kände jag att lite färg sätter fart på tillvaron!

Dagen som gått då?
Mamma kom upp med en räksallad till lunch och en tårta.
Atlas fick hälsa på Saga o Joline igen, vist gick de bättre idag.
Men han håller sig en bit i från dom och busar på håll.
Men han nosa på dom oxå.
Joline blir så till sig och vill mer medans Saga går åt lugna hållet.
Bara Atlas blir större så kommer de gå bra, för lite rädd är jag pga storleksskillnaden nu, för tråkigt om de skulle bli nå och de bara är på lek.
Sen var mamma snäll och stanna här med Atlas tills Tomas sluta, så då slapp han följa på byn eller så slapp jag ta och börja senare.
Tur att de mesta går att lösa!
Jag passa även på att fixa klart åt hästarna när mamma var här.
De går ju mycke snabbare då =) Tack för hjälpen idag mamma!
Tror nog hon är förtjust i Atlas oxå för vet inte hur många gånger hon sagt han är snygg och fin, samt har snygg profil ;)
En till leksak fick han oxå av "mormor" sin.
En som bör vara skön att sätta tänderna i då den var taggig.

Ikväll tog vi som vanligt med Atlas till riktiga sängen, där somna han med Gubben och husse så jag fick bära in en lealös pöjk till köket alldeles nyss, å då måste han ha vägt minst 25 kg!!!

Nu har jag jobbat 2 kvällar, klart jag haft hemlängtan.
Men bra att pojkarna här hemma får rå om varandra på tu man hand.

I morgon prövar vi en ny Hösilagebal, vädret är ju något bättre nu så jag hoppas de går.

Här om natten var de ju - grader igen :( å ingen högsommar värme på dagarna heller.

En höbal har redan tagit slut av de vi hämta i lördags :( men de vägde bara runt 190 kg oxå.
Sista Lasse balen är oxå öppnad, jag har ju blivit lovad 4 st nya av han men när jag hörde med han var allt slut då han fått kasta över 30 st, inte kul när jag redan betalat dom :(
mycke pengar i spillo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker den nya designen blev super bra =) Mycket gladare och roligare =)

2010-05-27 @ 09:19:49
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall
Postat av: Marie

Jag tycker samma som Anna :) Den här är mycket lättare att läsa också!

2010-05-27 @ 10:58:23
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV: Tack Anna & Marie att någon vågar svara!!!

2010-05-30 @ 14:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0