Vinterhagen klar till de stora...



Nu är den klar hagen, skönt!!
Ser faktiskt lite lyxigt med så stora rejäla runda plaststolpar.
Nu är de bara dela av bete och göra fållor i stor hästarnas hage så är de klart för i år, eller klart och klart, hagen ska utökas några meter oxå för de finns inte bet till 3 stora hela sommaren.
Möjligen om jag fixar konstgödsel där oxå då??
Nu ikväll var de 17 grader varmt ute, gissa om myggen var i farten.
Jag skulle blivit tokig om jag vore häst!
Alla utom Dillba och Sissi fick på sig kusmedel, att dom kommer ihåg varje år att matte är livsfarlig med kusmedel, tycker de ska vara skönt efteråt.
Ja i morgon ska jag fixa på dom med.
Hade ingen lust att jaga dom i leran ikväll, och de andra fick så pass på sig att dom klarar sig om dom står tillsammans.

I dag efter jobbet var vi på erikshjälpen och kolla efter bord.
Hitta bara skrot, saker jag skulle skämmas att ge bort faktiskt, ett bord hade ju någon tugga på och de kosta 250 kr, så nej tack!
2 vita spetsgardiner blev de dock Till rummet och 2 kastruller.
Nu hoppas jag att de går sova i natt, natten som var sov jag drygt en timme!
Irriterande när jag ska jobba!!
Men nu ska jag göra ett försök =) god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0