Valpkurs del 3, halloween, ridtur mm.

Ja idag var de 3.e valpkursen...
Vi var på byn och gick och träna lite.
Idag var allt nytt och spännande!!
Leka i öjeparken var ju skit kul ;-) in och ut i tåget i mörkret var skit kul!!
Å han skötte sig fint idag med, men ett litet misstag vid stanna kvar men det var de enda.



I lördags kom ju 3 fulingar på besök...


Matilda,


Måste kolla in dom här...
Erik, Matilda och Joel.
Syns de at Matilda är 1 år äldre än Joel?? ;-)


Matilda och Atlas



Joel, Erik, Matilda och Atlas. 4 bus ungar...




En puss och se om du blir ren Matilda...


Igår...

Följde Matilda med mig hem efter jobbet och sov här i natt.
Hon har höstlov och vill hellre vara här och få sov morgon och vara med mig och djuren.
De blev korv med bröd på kvällskvisten igår...
Sen gick vi ut och natta djuren å sen var de inte mycket mer kvar av dygnet så
de blev till att lägga sig och sova.

I morse flög jag upp strax efter 7, helt säker på att jag sovit över och att jag skulle jobba ikväll.
Gissa om att de blev skönt när jag insåg jag var ledig!!
När hästarna och Atlas ätit frukost och vilat på maten blev de en skogs runda,
Matilda red Fjant och jag gick med Atlas, de spö regna från vi gick tills vi kom hem.
Ändå var vi ute ganska länge.
Fick ta in sadeln på tork för den var piss blöt rätt igenom ;-(
Vem har sagt att de är dåligt väder???
Ja de finns ju kläder även för regn så de är inget hinder om man bara vill ;-)
Men skogen skyddar ganska bra ändå om man jämnför med att inte gå där!!


Dåliga bilder blev de men bättre än inga då..



Fjant är forfarande lite besvärad av sitt bett..





i skogen...




Mitt första TRADERA fynd kom igår oxå, helt ok grejjer!!
Shorts chapsen för 1 kr måste ju varit årets fynd!!!
Passa dessutom perfekt!!
Tränsen var då över förväntan båda 2, och den lila grimman hade fina silver stjärnor på så den var oxå finare än jag räknat med.
Bara vänta och se om jackan kommer oxå...


Igår beställde jag en NY MOBIL IGEN!!!
Jag kommer förmodligen att sakna tangentbordet från GW620 men kommer att ha den telefon kvar, ska skicka in den och få senaste anroid:en i den så får vi se vilken jag använder sen.
HTC Legend blev de denna gång!!
Skulle tagit den för 4 månader sen ändå har jag känt....


I natt blir Matilda här igen...
Tror jag lyckats trötta ut dom båda idag ;-)


Ja så här sover dom då nu...


Dagens ungdommar, orkar inte med gamla mig tydligen ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv, alla säger olika :p Men vi är bjudna på en halloween fest till helgen och även fler Halloweenfester i Bollnäs till helgen. Vilka "stygge" figurer till främmande :)

2010-11-04 @ 16:16:25
URL: http://www.nogg.se/AnnaSall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0