Vem äger mig??!



Vem äger mig?
Varför saknar ingen mig?
Jag är en okastread hankatt, ganska ung...
Jag är mager så mager...
Jag klarar mig inte ensam i vinter!!
Snälla ni som vet något hör av er så jag får komma hem!!


Ja denna skönhet har befunnit sig hos oss flera veckor nu.
Jag hoppas verkligen INTE de är en övergiven sommar katt...
Tyvärr verkar de mycket troligt då inte någon tycks vilja veta av han.
Jag har skickat ut SMS från voxna ner till lillbo området, över till andra sidan ån men utan resultat.
Så vad gör man??
Han får då mat och vatten här och har lagt på sig lite och är inte på gränsen till uttorkad nu.
Men varje revben sticker ut och ryggraden känner man ;-(

Hör ingen av sig och kan återfå han på beskrivning blir han nog kullös och kvar här då så han får bo någonstans åtminstone... Men vete f.n om man får kastrera någon annans katt men de går inte ha han här med kulor och våra tjejer ju :-)
Någon som kan såna här frågor eller vet vem man kan fråga??

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken tur de finns underbara djurvänner som ni.Stackars lilla kisse miss

2010-11-07 @ 21:29:57
Postat av: Linda

Ja visst är hon ; o) !!En blandning mellan Flöjta o Tilia...

2010-11-09 @ 14:08:44
Postat av: johanna

Ja vet ej hur man ska göra, anmäla nån stannas att man hittat kanske å blir de inga svar så tror ja du får den.

men ja tror de gäller samma sak annars med gör du förösk med annonser osv och ej får svar så blir den din.

lycka till, tur att han fann så snälla människor som vill hjälpa han :)

2010-11-16 @ 22:15:22
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0