Åter igen varg varning..

Ja då har de hänt igen!
Vargen har tagit en hund på berget här brevid vårt hus...
Bara någon kilometer härifrån igen fast nu åt andra hållet...

De är ju bra att de bestäms i stockholm att vargen ska bo här, ni är alla välkommen på safari hit, kanske är lite som rysk rollet att placera ut lite folk i skogen och se om dom klarar sig eller ej?
Jag skiter i vargen om den inte stör mig...
Men nu är han min granne så då har jag min mänskliga rätt att säga vad jag tycker!
Stoppa in dom i djurparker stora som stockholm och mata dom där!
Där är den även skyddad mot dom som tar lagen i egna händer och vi törs röra oss i skogen.

Ikväll kommer Atlas utställnings premiär på bloggen så håll koll :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Fy fan, håll hårt i Atlas!!

2010-09-19 @ 21:09:32
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0