Bilder från gågna veckan...



Skrållan kom ju hem, å intog sin plats i sängen...
Hon har även varit ut igen och kom hem efter nån timme...



Atlas har gått ganska så mycket de senaste dagarna....



Mycket nytt att lukta på....
(jag såg en räv unge just här kvällen innan)



Å så måste man sitta fint och vila upp sig mellan varven...



Undrar vad han ser här???



Ett fart hinder!!!
Ska man gå över?
Eller ska man gå runt??
Nej bättre att sätta sig och vänta på att vattnet slutar rinna ;-)




Selen och bakselen jag sålde kom med på bild med...



Jenka nybadad i varmvatten...


Ännu mer ren Jenka, lika bra att passa på för 2 min senare var hon en lortig tjej igen!



Turbo är inte jätte förtjust i att duscha presic..,


Alla ställningar är bra utom dom dåliga...
Behöver jag skriva att "fis rutan" är placerad på min kudde!!!


Ja de var lite av de senaste bilderna de...
Idag har mamma och brudarna, jag och Atlas gått en lång promenad riktigt,,,
Så sen har han varit nöjd.

Jag har även varit på en föreläsning idag, INTRESSANT var den, jag som tänkt skita i den.
De handla om hjärnan, dels och mest människan då men även häst och hund kom på tal.

-Viste ni att människo spädbarn är de mest empati lösa varelserna?
-Ett föl har bättre intelektuell än ett barn?
-Att hundar visst har känslor? (klart dom har de)
-Att 1983 var de 3 x mer folk som arbeta i vården, samt att vårdtagarna var 3 x mindre!!!
-Att de alltid är den med högst intelektuell som startar ett bråk/tjaffs?? ( därförvi tjejer tjatar på våra gubbar )

Mycket av detta kom upp då de handla om demens och vad vi lär oss genom åren och
vad vi tappar vid demens och andra skador på hjärnan...

Del 2 kommer jag med glädje att gå på!!!

Dagens stora glädje är ändå inlägget ovanför, Biancas RS nr :-)
Skönt att få de bekräftat med ett nr på nå vis, klass 1 tjejen!!!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ni kan behålla det intellektuella så tar vi män styrkan... :P

2010-09-03 @ 00:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0