Atlas och jag har flyttat...

Ny adress är sovrummet!! ;-)
Efter 37 dygn i köket på madrass så var vi saknade av husse...
Så i dag bestämde jag att de var dax att flytta tillbaka, efter att ha gått på promenad kom vi hem och någon av de gulliga katt *** hade kissa på madrassen i köket fick de vara nog!
Så ikväll efter jobbet ställde vi ordning och kasta ut madrassen och nu ligger vi som kungen och drottningen! 90 cm säng känns stort, speciellt när en del av hunden ligger på andra sänghalvan ;-)
Har liksom tyckt att de är bättre att ligga på golvet några dagar extra iställe för att riskera att skadan går upp och ev en ny operation... Å vad är egentligen 37 dagar?? Nä de är inte just nå när man tänker efter, men vill inte ha dom framför mig...

Igår var vi ju på fång föreläsning, de var Maj, Lena och jag som åkte. Var väl inte så givande som jag hoppats på. Inte mycke nytt egentligen, men kul att se att vet.med har nytt tankesätt..."naturliga" hästhållare har ju länge förespråka vissa saker som nu även vet.med tror på... gott de är att fika när man åker iväg så där, inte skulle jag äta en grov bullmacka med tomat och ett glas saft hemma på kvällen, Men borta smakar de bra!
Tur var nog kanske att jag läst till uska, för lite väl avancerade ord användes nog. Tror vissa hade lite svårare att förstå pga det. Men Ove var annars över förväntan, inte alls någon stel typ som man lätt kunna tro i förväg. Nej han var riktigt mänsklig och rolig, han gilla jag!!

Nu ska jag natta mig själv strax, försöka lista ut nå bra användarnamn samt lösen för nu ska här låsas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0