Glad påsk önskar vi våra läsare...



Dagen började med hästar, sen hund. Å gissa vem som fick gå lös och strosa själv några minuter?
JA just de, Atlas! Vet inte om jag Inte är riktigt klok eller om jag gör rätt. Men att morgonen är då han först ska få prova vara lös är helt klart. Då är han morgon trött och lugn! De gick väldigt lugnt till, han bara gick runt och kissa och lukta en massa. Men sen åkte kopplet på igen.
Vidare in och ta en kaffe tår, tänk gårdagens kaffe är fantastiskt morgonen efter!

Promenaden bestämde jag mig för att den skulle bli i skogen eftersom vi ville spåra björn, blev inte som jag tänkt mig. Kom till SOPtunnorma så kom Ulf och gick så när Atlas i all iver skulle hälsa small halsbandet av! Blev en snabb knut och promenad på vägen iställe då. Gick upp en vända efter rävafly vägen och vände.
PÅ vägen hem tog vi med posten och när vi kom hem vägra killen att gå in som vanligt, så vi blev sittande här ute och läste tidningen och övrig post!

Ikväll blir de jobba, hoppas kvällen går fort så de blir helg någon gång!! Jag är verkligen i tok behov av ledigt nu. De har varit en extrem vinter och vår hittills så jag hoppas de lugnar sig. De går Inte hålla igång 20 timmar per dygn månad ut och månad in...
Nu ska jag börja lyssna mer på vad kroppen vill och behöver...
Fick ett kanon schema för maj månad så de känns toppen bra!
Inte allt för långt kvar till semester och långledigt nu, semester schema kom ut igår så planeringen är i full gång. Misstänker att jag aldrig förr kommer ha så lätt att lägga schema denna sommar ;-)

Nu fortsätter dagens bestyr, packa foder är på tur....
Glad påsk på er allesamman!!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Glad Påsk

2011-04-22 @ 10:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0