Långfredags morgon...



Helt omöjligt att sova länge nu för tiden.
När jag klev upp ville jag börja dagen med nå annorlunda.
Nå som hela familjen hade nytta och nöje av...
SÅ husse fick koppla vagn efter hjulingen och så bar de sta upp mot rävafly...
Åkte en bit upp och sen stanna vi och tog en promenad, de behövde vi alla!!
Vi är i lite dålig form efter denna sitta inne period så de är extra kul att komma iväg på nå nytt.
Atlas verkar gilla att åka släp han med, sitter som en kung och är faktiskt ganska lugn.
Nog för att jag har sele på han för att ha riktigt bra handtag på honom och husse kör väldigt lugnt för man vet ju inte vad som kan hända. Men jag är ganska säker på att han skulle sköta sig utan sele med, men samtidigt vet han att när selen åker fram är de nå spännande på gång.

Vad resten av dagen har att bjuda på återstår att se, just nu sover Atlas och Tomas bär ut madrasser. Ska försöka få ordning på katternas rum uppe så ungarna har någonstans att leka när dom lämnar lådan sen. Dom har börja öppna sina ögon nu, jätte gulligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0