Senaste dagarna...

Idag hamna jag på jobbet en sväng, möte inför kommande vecka då larmet skall ut på respektive arbetsgrupp. Tack Ulla-Britt som var här med djuren under tiden.

Här om kvällen var vi till spicy cow och åt god mat, bästa utestället att äta på enligt mig så de kunde inte bli bättre alltså. Synd nog blev de min frukost den dagen så jag fick inte i mig så mycke som Jag brukar, fick faktiskt lämna en kycklingvinge av förrätten, olikt mig!! Men resten slank ner. Blev till å med lite pengar kvar på presentkortet så då måste vi ju tillbaka! Yes...
Vi fira ju 6 år någon dag här i slutet av april oxå, när har Jag ingen koll på, men men...
Blev även lite handlat...

Dusty och Bianca har fortsatt vara inne på nätterna, törs inte ha Dusty ute så länge de fortfarande är frost. Men båda 2 verkar ganska nöjda med att gå in på kvällen.

NU har Jag kört igång diskmaskin och suge av golven en vända, såg ut som skogen och stranden flyttat in. Grus, bark och massa annat smått och gått på hela golvet samt i sängen.

Kattungarna växer och frodas, hanen är nästan dubbelt så stor som tjejerna så de är nog mycke skogis som slår igenom på honom. Dom är så toppen fina alla 4, olika personligheter redan. De rör sig mer och mer och börjar leka och slåss med varandra. Dom har även fått lekboll nu, dom uppfattar att de är nå nytt och går till anfall, Men ramlar mest omkull... Ögonen är så stora och gulliga nu!!

Velar fortfarande fram och tillbaka över bilbyte eller inte. Men jag tycker om pärlan och har den bra dragbil jag alltid vela ha och behövt. Så den blir nog kvar trots allt, men att se en snygg Saab 900 gör mig tveksam och velig... Men ingen bra bil att dra med på vintern mot den jag har nu.

Nu blir de kolla blocket och Tradera, se om jag fått mail så jag kan betala senaste fyndet från Tradera. Sen ska jag ut och mucka samt fixa foder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0