Strömsholm 3.e gången..



Ja igår var de då återbesök hos vet Lennart på strömsholm, Vi åkte vid 10 på morgon.
Resan gick bra, dock väldigt drygt då både Tomas och jag inte var frisk! VI hosta och snora ikapp hela vägen.

Men trots de var besöket väldigt väldigt givande!
Atlas har läkt mycket mycket bra, och nu efter 5 veckor var det över förväntan bra med honom!
Trots att vi slutat med medicin fanns ingen hälta kvar, dock en liten markering och det var helt normalt.
Åter igen fick vi höra hur stor skada han hade, den var stor och mycket djup innan operation.
Allt såg så bra ut igår så om inte något tillstöter eller blir värre så behöver vi inte ner på fler besök!!
EN stor sten släppte från mitt bröst då, vist är de kostsamt ekonomiskt att åka, men känslomässigt har de varit riktig pest och pina...
De blir en urladdning varje gång, först nervös före, sen nervöst när man är på väg dit, väntan där är jobbig, och sen när jag får veta att allt är bra Är de som att släcka lampan, jag nästan däckar av lättnad!!

Om allt fortsätter så här bra trodde vet att 1 månad till med reab ska ha fått honom helt bra, hon på reab sa ju de krävdes 6 månaders reab efter en sån här Op.

Fortsättningsvis blir de lugn och ro inne, koppelpromenader fortsätter vi med. Vi går 1 st 25 min promenad nu och några på 20 min varje dag. Samt några kiss vänder bara. Han får även gå de 4 trappstegen både upp och ner nu och då håller vi halsbandet så de inte blir nå ryck.

I fredags var mamma och jag till Gävle på reab igen med Atlas. Han tycker de är kul och klev in i maskinen själv. De blev 9 minuter även denna gång. Bollen hemma är fortfarande lika kul, dock börjar han bli väldigt ivrig på den nu.
Till veckan blir de åter en Gävle resa och träna. Försöka planera in de sista besöken oxå...

DE Har varit extremt dåligt bloggande på slutet, jag har varit sjuk så jag har inte orka. Feber och förkyld sen förra fredagen, varit hemma från jobbet 2 dagar när febern var som högst, jobbat när den varit lägre, åkt bil och varit dålig så jag får ont i baken bara jag ser min bil!
De händer massor här hela tiden, dock skriver jag inte om de nu...

I morgon blir de tyvärr en mindre rolig resa....
Skriver väl mer om de när jag får tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0