Middags sova pågår!!



Vad gör jag med killarna i huset?
Vilket sov behov dom har!!

Själv har jag stängt in Lill flocken just, dom börja leta sig hem självmant så lika bra att passa på.
Har gått jätte bra att ha dom där dom gått idag så nu får dom vara där tills maten blir slut där.

Anna kom på en kaffe idag, hon tyckte jag var sexigt klädd idag ;-) ha ha skämt och sido, klädseln bestod av långkalsonger och shorts i dag med så hon ville nog inte såga av mig jäms med fotknölarna bara :-)

Stor driften är ännu mer lagad idag, höll typ en vecka förra lagningen! Nu e de plyfa från golv till tak så se hur länge de håller. Dubbla lager där de äts som mest. Har ju prova snälla vägen med anti bit medel som Lena hade på i onsdags, hjälpte ej. Jag prova olja och tjära idag, hjälpte inte heller! Vist smaka de illa men 2 min senare åt samma häst igen, dåligt minne kanske...
Men Nu hoppas Ja dom ger sig, annars blir de riktig tjära eller helt enkelt stänga för hela driften ;-(

En kopp kaffe nu och lite hö packning samt vatten koll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0